Met de CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Customer Service kunt u de juiste antwoorden bieden,
op het juiste moment, via het gewenste kanaal. Uw dienstverlening stopt niet bij verkoop. Elk contactmoment met uw klanten is belangrijk. Om hen effectief te blijven bedienen, moet u een snelle, efficiënte en effectieve dienstverlening bieden. Met de juiste CRM-oplossing bent in staat relevante en persoonlijke service te bieden en daarmee aan de veranderde serviceverwachtingen van klanten te voldoen.
“Doordat alle klantinformatie met Microsoft Dynamics 365 for Customer Service centraal is opgeslagen, kunnen onze medewerkers snel beslissingen nemen en effectief support verlenen. Door gebruik te maken van visuele interfaces is de afhandeltijd van service calls met 12,5% verkort.”
De CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Customer Service helpt u uw kosten te verlagen door processen te automatiseren. Door uw servicemedewerkers te voorzien van real-time informatie op elk apparaat wordt hun efficiëntie vergroot en wordt hun reactietijd verkort.
Bied uw servicemedewerkers de juiste CRM-tool om een snelle en relevante dienstverlening te bieden aan uw klanten. Versnel uw reactietijden en optimaliseer uw dienstverlening met een kennisbank die continu wordt uitgebreid. Stel uw servicemedewerkers in staat grip te houden op hun cases vanaf hun desktop of mobiel om een uitstekende afhandeling te bieden.
Kom uw afspraken na en beheer uw Service Level Agreements (SLA's) in uw CRM-systeem. Verhoog uw klanttevredenheid door de hoge mate van flexibiliteit bij de opvolging van service-aanvragen.
Bied uw teams de CRM-tool die zij nodig hebben om snel te reageren op klantbehoeften. De gecombineerde kracht van Yammer en Microsoft Dynamics biedt zowel transparantie als flexibiliteit.
Bied uw klanten de service die zij verwachten door met hen te communiceren via het door hun gewenste (online) kanaal. Door social media te integreren met uw CRM bent u in staat gebruik te maken van social media in al zijn facetten om een betere klantloyaliteit te bereiken. Door het sentiment van uw klanten te analyseren, kunt u hen beter begrijpen en meer gericht de interactie met hen aangaan.
Voordelen voor servicemedewerkers
Beheer van de incidenten
Als zich een incident voordoet, is het doel van uw servicemedewerkers om de normale werking in de kortst mogelijke tijd te herstellen. Alle incidenten die zich voordoen worden geregistreerd en krijgen voorrang. De zaken waarvoor een specialist nodig is, kunnen onmiddellijk aan de juiste persoon worden toegewezen. Uw klanten kunnen de voortgang van hun incident online volgen via een klantenportaal. Via de CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Customer Service kan men een kennisbank installeren die makkelijk te raadplegen is, zodat medewerkers met weinig ervaring op moeilijke vragen kunnen antwoorden, die reeds voor hen werden opgelost.
Beheer van het serviceniveau
Het prestatieniveau van de diensten kan gemeten worden door de registratie van de servicecontracten en door het kostenbeheer van de geleverde diensten. Hierdoor kunt u heel precies het juiste serviceniveau leveren. Het is mogelijk om Service Level Agreements (SLA) te registreren. Wanneer een incident of een probleem geaccepteerd is, kan de toepasselijke SLA geraadpleegd worden.
Rapportage en statistieken
De CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Customer Service bevat real-time en gepersonaliseerde grafische rapportages met de mogelijkheid om door te klikken tot de details.