Microsoft Dynamics CRM Software
Prodware creëert, integreert en beheert IT-oplossingen
Bied uw klanten een onvergetelijke ervaring. Meer informatie

CRM-oplossing voor Field Service

Transformeer van reactief naar proactief

Microsoft Dynamics 365 for Field ServiceVoor field service organisaties is het van belang om de productiviteit te verhogen, controle te hebben over marges en marktaandeel te winnen. De CRM-oplossing Microsoft Dynamics 365 for Field Service stelt uw field service in staat om het meeste uit hun werktijd te halen en nieuwe markten te ontdekken door een geoptimaliseerde dienstverlening aan te bieden.

 

 

“Door gebruik te maken van machine learning met Microsoft Dynamics 365 for Field Service is het gelukt reistijden te optimaliseren en z’n 20% te besparen op brandstof- en onderhoudskosten van voertuigen. Nauwkeurigere voorspellingen van aankomsttijden resulteren in toegenomen klanttevredenheid.”


Aanmelden voor de kenniscyclus

Door innovatie ontstaan nieuwe kansen voor technische dienstverleners. Zo kunnen sensoren op afstand aangeven wanneer onderhoud gewenst is en kunnen routes van technici efficiënter ingepland worden. Dit zijn slechts enkele van de vele nieuwe mogelijkheden. Wilt u meer weten? Schrijf u dan nu in voor de zesdelige kenniscyclus.

 

Meld mij aan voor de kenniscyclus>>


Handhaaf Service Level Agreement

Beheer het totale werving- en selectieproces Beheer voorwaarden, condities en automatische verlengingen van Service Level Agreements (SLA’s) en contracten direct in uw CRM. Door ervoor te zorgen dat service en facturatie conform garantie-eisen verloopt, realiseert u accurate facturering. Met een helder inzicht in garanties, voorwaarden en vervaldata verbetert u uwserviceforecasting.

 

 

Optimaliseer planning en roostering

Identificeer en organiseer beschikbare resources met Microsoft Dynamics 365 for Field Service, de CRM-tool die automatisch afspraken inplant. Door vaardigheden te matchen met werkorders, kunt u de beste technicus voor de eisen van de werkorder inzetten. Met behulp van een schema dat rekening houdt met geografische ligging, klantvoorkeuren, beschikbaarheid en SLA’s wordt de reistijd tussen verschillende werkopdrachten verminderd en kunnen uw buitendienstmedewerkers gemakkelijk meerdere afspraken op een dag laten plaatsvinden.

 

Minder afschrijving en betere prognoses

Customer Relationship Management voor werving en selectie Geef uw team alle benodigde middelen voor real-time inzicht in uw inventaris. Als zij via uw CRM ook op afstand uw voorraad kunnen beheren binnen al uw locaties, zoals warehouses, depots en trucks, resulteert dit in minder afschrijvingen en betere prognoses.

 

 

Connected field service

Beheer al uw personeelszaken Met connected field service for Microsoft Dynamics 365 detecteert uw CRM-oplossing problemen vanaf een afstand voor uw field service team. Dit stelt hen in staat de problemen op de lossen, al voordat de klant weet van het probleem. Door middel van afwijkingsdetectie en Internet of Things kunt u externe fixes automatiseren. U hoeft dan alleen nog een technicus te sturen als dat echt nodig is.

 

 


 

Voordelen voor de buitendienst

Contact Fast
Sales
W.Papers

Neem contact op!