Microsoft Dynamics CRM Software
Prodware creëert, integreert en beheert IT-oplossingen
Bied uw klanten een onvergetelijke ervaring. Meer informatie

CRM downloads

Hieronder vindt u onze whitepapers over CRM-oplossingen en business software.

Bedrijfsapplicaties in de cloudBedrijfsapplicaties in de cloud

Prodware & cloud

Thema : (ERP) / ERP / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: In dit eBook onderzoeken we het nut van uw bedrijfsapplicaties in de cloud. De wereld om u heen is voortdurend in beweging. Technologische ontwikkelingen zijn bijna niet bij te houden. De vraag naar flexibiliteit neemt toe. Het liefst voegen we continu nieuwe functionaliteit toe aan onze ICT-systemen en vragen we 24/7 beschikbaarheid vanaf iedere locatie en ieder device. Een optimale ICT-infrastructuur met goed geïntegreerde software en applicaties is dan noodzakelijk.

Bekijk samenvatting

Deel 1: 100% CRM Succes eBook serieDeel 1: 100% CRM Succes eBook serie

Het selecteren van een CRM-systeem

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: De keuzes voor een passende CRM-oplossing en de juiste implementatiepartner zijn beslist geen eenvoudige opgaven. Eenmaal gemaakte keuzes kunnen vanwege de financiële en organisatorische impact niet snel gewijzigd worden. Het selectietraject moet dus in één keer tot een goede keuze leiden. Bovendien heeft het succesvol laten verlopen van een CRM-implementatie alles te maken met het realiseren van bedrijfsdoelstellingen en het gebruik en de acceptatie door de gebruikers. Wij willen u in dit proces ondersteunen en bieden u daarom het eerste deel van de 100% CRM Succes eBook serie aan.

Bekijk samenvatting

Deel 2: 100% CRM Succes eBook serieDeel 2: 100% CRM Succes eBook serie

Het aanschaffen van een CRM-systeem

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: De keuzes voor een passende CRM-oplossing en de juiste implementatiepartner zijn beslist geen eenvoudige opgaven. Eenmaal gemaakte keuzes kunnen vanwege de financiële en organisatorische impact niet snel gewijzigd worden. Het selectietraject moet dus in één keer tot een goede keuze leiden. Bovendien heeft het succesvol laten verlopen van een CRM-implementatie alles te maken met het realiseren van bedrijfsdoelstellingen en het gebruik en de acceptatie door de gebruikers. Wij willen u in dit proces ondersteunen en bieden u daarom het tweede deel van de 100% CRM Succes eBook serie aan.

Bekijk samenvatting

Deel 3: 100% CRM Succes eBook serieDeel 3: 100% CRM Succes eBook serie

Het implementeren van een CRM-systeem

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: De keuzes voor een passende CRM-oplossing en de juiste implementatiepartner zijn IntroCRM beslist geen eenvoudige opgaven. Eenmaal gemaakte keuzes kunnen vanwege de financiële en organisatorische impact niet snel gewijzigd worden. Het selectietraject moet dus in één keer tot een goede keuze leiden. Bovendien heeft het succesvol laten verlopen van een CRM-implementatie alles te maken met het realiseren van bedrijfsdoelstellingen en het gebruik en de acceptatie door de gebruikers.
Wij willen u in dit proces ondersteunen en bieden u daarom het derde deel van de 100% CRM Succes eBook serie aan.

Bekijk samenvatting

Deel 4: 100% CRM Succes eBook serieDeel 4: 100% CRM Succes eBook serie

Het gebruiken van een CRM-systeem

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: De keuzes voor een passende CRM-oplossing en de juiste implementatiepartner zijn beslist geen eenvoudige opgaven. Eenmaal gemaakte keuzes kunnen vanwege de financiële en organisatorische impact niet snel gewijzigd worden. Het selectietraject moet dus in één keer tot een goede keuze leiden. Bovendien heeft het succesvol laten verlopen van een CRM-implementatie alles te maken met het realiseren van bedrijfsdoelstellingen en het gebruik en de acceptatie door de gebruikers. Wij willen u in dit proces ondersteunen en bieden u daarom het vierde deel van de 100% CRM Succes eBook serie aan.

Bekijk samenvatting

Draaiboek voor een succesvolle CRM-implementatieDraaiboek voor een succesvolle CRM-implementatie

Vol praktische stappen en checklists

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: Een succesvolle CRM-implementatie heeft niets met techniek te maken, maar alles met het gebruik en de acceptatie van CRM door de gebruikers. Een samenwerkend verkoopteam met goed inzicht in (potentiële) klanten levert geld op. Een leeg of foutief gevuld CRM-systeem met te ingewikkelde pijplijnrapportage kost alleen maar geld. Door uw aandacht te richten op de toekomstige gebruikers en CRM snel in te voeren met een eenvoudige en vertrouwde manier van werken, stijgt de kans van slagen.

Bekijk samenvatting

eBook Social is for closerseBook Social is for closers

Social Intelligence Guide for Sales

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: Today, social is a new part of our lives, something that puts a human element back into business in a way that scales beyond face-to-face interactions. Sales teams have an unprecedented opportunity to reach more could-be customers than ever, and the way we sell will never be the same.

Bekijk samenvatting

Factsheet - Microsoft Dynamics 365 for Customer InsightsFactsheet - Microsoft Dynamics 365 for Customer Insights

Transformeert uw klantgegevens naar intelligente inzichten

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: Microsoft Dynamics 365 for Customer Insights transformeert uw klantgegevens naar intelligente inzichten waarop u vervolgens gerichte acties kunt ondernemen. Dynamics 365 for Customer Service helpt u de productiviteit van uw medewerkers te verhogen. Krijg marketing, sales en service teams op één lijn met één centraal dashboard en verbeter de samenwerking en consistentie. Verkrijg meer kennis over uw klanten en begrijp hen beter. Geef uw medewerkers gemakkelijke toegang tot intelligente voorspellende inzichten in hoe ze specifieke klanten het beste kunnen bedienen en lever meer persoonlijke ervaringen voor meer tevredenheid.

Bekijk samenvatting

Factsheet - Microsoft Dynamics 365 for Customer ServiceFactsheet - Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Omnichannel Engagement

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: Microsoft Dynamics 365 for Customer Service biedt uw medewerkers de tools en kennis die ze nodig hebben om sneller, meer consistente en persoonlijke service te verlenen.

Bekijk samenvatting

Factsheet - Microsoft Dynamics 365 for Field ServiceFactsheet - Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Geoptimaliseerde planning

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: Microsoft Dynamics 365 for Field Service biedt mogelijkheden voor geavanceerde planning en mobiliteit. Hiermee worden field service organisaties in staat gesteld om overal en altijd samen te werken en de klant centraal te stellen. Field Service integreert eenvoudig
met geavanceerde analytics, machine learning en Internet of Things (IoT) functionaliteit. Dit stelt u in staat om van een reactief naar een proactief servicebeleid te transformeren. Doordat u voorspellingen kunt doen, kunt u uw voorraad beter beheren. U weet immers wat u nodig heeft. Dit helpt u betrouwbare service te leveren en de klanttevredenheid te vergroten.

Bekijk samenvatting

Factsheet - Microsoft Dynamics 365 for MarketingFactsheet - Microsoft Dynamics 365 for Marketing

Breng uw verkopers en marketeers dichter bij elkaar

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: In Microsoft Dynamics 365 for Marketing komen de ervaring en innovatie van Adobe Marketing Cloud en Microsoft Dynamics 365 samen. De oplossing ondersteunt uw digitale transformatie strategie en brengt al uw marketing content, data en processen samen. Dit vormt de basis voor uitmuntende klantervaringen tijdens al uw contactmomenten. Microsoft Dynamics 365 for Marketing is een veilig, dynamisch en schaalbaar digitaal platform. Integreer sales en marketing, creëer een totaaloverzicht van klanten en biedt hen datgene waar zij naar verlangen over alle kanalen heen.

Bekijk samenvatting

Factsheet - Microsoft Dynamics 365 for Project Service AutomationFactsheet - Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management / ERP

Bekijk samenvatting: Projectmatig werkende organisaties zijn met de Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation in staat om alle aspecten van hun bedrijf te verbeteren en mensen, processen en technologie samen te brengen. PSA is een totaaloplossing voor het verkopen, plannen (resources), tijdig opleveren en factureren van projecten.

Bekijk samenvatting

Factsheet - Microsoft Dynamics 365 for SalesFactsheet - Microsoft Dynamics 365 for Sales

Bewaar al uw klantgegevens op een centrale plek

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management / Marketing

Bekijk samenvatting: De CRM app Microsoft Dynamics 365 for Sales is flexibel in gebruik op zowel mobiel, laptop als tablet en biedt een herkenbare interface voor verkopers. De oplossing is geïntegreerd met Outlook en alle andere Microsoft Office producten In slechts 10 dagen kunnen wij Dynamics 365 for Sales met onze Fast Sales aanpak al voor u inrichten. In een workshop met uw commerciële mensen bepalen wij de benodigde velden en waarden in het CRM. Deze worden vervolgens ingericht en ingesteld, waarna we al uw klantgegevens in de omgeving laden en trainingen verzorgen zodat het CRM optimaal gebruikt wordt. Ontdek in deze factsheet wat Microsoft Dynamics 365 for Sales voor u kan betekenen.

Bekijk samenvatting

Microsoft eBook Delivering WOW serviceMicrosoft eBook Delivering WOW service

Social Intelligence Guide for Customer Service

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: In this social listening guide for customer service, Microsoft has reached out to some of the foremost thought leaders on the subject. There is also a focus on social engagement. Let's get our social on.

Bekijk samenvatting

Microsoft Social Listening voor CRMMicrosoft Social Listening voor CRM

The world has gone social

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: Deze CRM whitepaper geeft antwoord op vragen als: Hoe blijft u op de hoogte van wat mensen zeggen, zodat u adequaat kunt reageren en aan hun verwachtingen kunt (blijven) voldoen? Welke rol speelt Microsoft Social Listening hierin? Hoe werkt het? Wat is de waarde van social media? En nog veel meer. Wij wensen u veel inspiratie.

Bekijk samenvatting

Nine ways to make your field service organization a profit centerNine ways to make your field service organization a profit center

Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Thema : (CRM) / ERP / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: This eBook is about moving from a field service organization that costs money to a field service organization -- hopefully part of a bigger customer service ecosystem -- that produces money for you. Let’s get started with the nine ways you can begin the transition to profit center.

Bekijk samenvatting

Prodware Fast Sales aanpakProdware Fast Sales aanpak

In 4 tot 6 weken live met CRM in de cloud

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management / Cloud computing

Bekijk samenvatting: De Prodware Fast Sales aanpak wordt gebruikt voor een snelle implementatie van Microsoft Dynamics 365 for Sales. Ontdek in dit document hoe de Fast Sales aanpak eruitziet.
De 4 pijlers van de Fast Sales aanpak:
- Workshop
- Configuratie
- Gegevens import
- Trainingen

Bekijk samenvatting

Seven emerging trends that are changing manufacturingSeven emerging trends that are changing manufacturing

Microsoft Dynamics 365 for Operations

Thema : (CRM) / ERP / Productie / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: In the last decade, few industries have been impacted by rapid advancements in technology quite like manufacturing. Manufacturers have been faced with an “evolve-or-die” ultimatum as customers expect faster rates of innovation. A lower cost of entry has introduced a seemingly endless flow of new competitors, and new technology has transformed the modern shop floor. The proliferation of smart sensors is changing R&D and operations, providing manufacturers with massive amounts of data that presents both a great risk and a great opportunity.

Bekijk samenvatting

The Dynamic Sales TeamThe Dynamic Sales Team

Transforming the way organizations sell

Thema : (CRM) / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: This white paper reflects Microsoft’s vision for enabling the current sales transformation - to create compelling customer engagements - and helping the successful organizations of the future equip and inspire their people for greater success.

Bekijk samenvatting

Whitepaper - Dynamics 365 for Project Service AutomationWhitepaper - Dynamics 365 for Project Service Automation

Versterk en onderhoud winstgevende klantrelaties

Thema : (CRM) / ERP / CRM / Customer Relationship Management

Bekijk samenvatting: Het landschap voor zakelijk dienstverleners (professional services organizations, PSO’s) is veranderd. Klanten verwachten snelle reacties en de mogelijkheid om naar behoefte contact op te nemen via self-service faciliteiten. Het opbouwen van relaties en het behouden van een onderscheidend imago zijn afhankelijk van de levering van onderscheidende ervaringen. Niet alleen voor een enkel project op managementniveau, maar consistent bij elk klantcontact.

Bekijk samenvatting

Contact Fast
Sales
W.Papers

Neem contact op!